Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje naročila oziroma nakupa izdelkov podjetja Kljun Pohištvo.

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja urejajo dejavnosti podjetja Kljun Pohištvo d.o.o. ter vsa medsebojna razmerja med pogodbenima strankama, podjetjem ter fizično ali pravno osebo, ki naroča izdelek ali storitev (v nadaljevanju: naročnik).

2. Meritve

Meritve opravlja strokovna oseba podjetja. Podjetje odgovarja za dimenzijsko ustreznost pohištva, kadar naročnik naroči pohištvo na podlagi izmer, opravljenih s strani podjetja.

Če naročnik posreduje podjetju podatke o dimenzijah pohištva na podlagi meritev, ki jih opravi naročnik sam oziroma tretja po njegovem naročilu, podjetje ne prevzema odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev, zaradi katerih pohištvo ni dimenzijsko ustrezno.

Stroški dodatnih del, popravil ali zamenjave pohištva ter ostali stroški, ki nastanejo kot posledica napačnih meritev naročnika ali tretje osebe po njegovem naročilu, bremenijo naročnika v celoti.

Naročnik je dolžan podjetje seznaniti z vsemi projekti vgradnje ter opozoriti na ovire, recimo vodovod, električne inštalacije, izven stenske cevi, skriti profili, morebitne skrite poškodbe zgradbe.

Pri novogradnjah mora naročnik podjetje seznaniti tudi s podatkom o višini tlaka. V nasprotnem primeru naročnik nosi posledično nastale stroške, prevzame pa tudi vse stroške zastoja pri montaži in dodatnih nepredvidenih del, ki so posledično nastala.

V primeru, da merilec pred ali med meritvijo ni bil seznanjen s skritimi in ne skritimi ovirami, podjetje ne odgovarja za dimenzijsko ustreznost pohištva.

3. Dostava izdelkov

Podjetje bo naročene izdelke dostavilo in opravilo montažo v dogovorjenem roku. V primeru, da je naročnik naročil izdelek, ki ga podjetje zaradi nepredvidljivih razlogov ne more izdelati v navedenem roku, bo podjetje o tem obvestilo naročnika preko njegovih kontaktnih podatkov.

Naročnik oziroma njegov pooblaščenec mora biti prisoten na objektu ob začetku montaže in ob končani montaži. Ob prevzemu blaga oziroma ob koncu montažnih del je naročnik dolžan, skupaj z vodjo montažne skupine, pregledati blago oziroma opravljeno delo, ugotoviti pomanjkljivosti ali napake.

Po končani montaži se podpiše primopredajni zapisnik, kjer naročnik potrjuje da je vgrajeno pohištvo izdelano v skladu z dogovorom in se morebitnih reklamacij ne upošteva.

4. Cene in plačilo

Cene so določene in izražene v evrih. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, barve, dimenzije ali katerakoli druga dejstva, ki so osnova za izračun cene.

Podjetje naročniku izda račun, ki mora biti poravnan skladno s podatki, navedenimi na računu.

5. Postopek naročila

Naročnik posreduje podjetju podatke (vrsta pohištva, dimenzije pohištva, material) na elektronski naslov info@kljun.si. Naročnik se lahko dogovori tudi za svetovanje. Podjetje nato pripravi okvirno ponudbo na podlagi naročnikovih podatkov. V kolikor se naročnik odloči za sodelovanje, se na podlagi prve poslane ponudbe dogovorijo za meritve.

Podjetje opravi meritve in svetovanje na objektu.

Pred sprejemom ponudbe in potrditvijo naročila je naročnik dolžan pregledati ponudbo (dekorje, okovje, skice, podatke idr.). Če se pojavijo nejasnosti, naročnik kontaktira podjetje za pojasnitev. Ob naročilu pohištva se sklepa, da se naročnik strinja z vsemi podatki. Kasnejše nejasnosti naročnik ne more uveljavljati in ne morejo biti predmet reklamacijskih oziroma garancijskih zahtevkov naročnika.

V roku enega dne od naročila ima naročnik možnost preklicati naročilo brez posledic. Če naročnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo.

Podjetje v dogovorjenem roku naročene izdelke izdela, pripravi in se z naročnikom dogovori o datumu montaže.

6. Spletna stran

Podatki na spletni strani so informativne narave zato Kljun Pohištvo ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov.

Podjetje vsebin spletnega mesta ni zavezano posodabljati, jih pa lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni. Podjetje si pridružuje pravico do spreminjanja in dopolnjevanja vsebin.

Fotografije in slike oseb, predmetov in druge, prikazane na spletnem mestu, so last podjetja Kljun Pohištvo ali so objavljene z dovoljenjem lastnika. Kakršnakoli uporaba teh slik brez pisnega dovoljenja lastnika je prepovedana in predstavlja kršitev avtorskih pravic ali drugih pravic intelektualne lastnine ali predpisov o varstvu osebnih podatkov.

7. Spremembe splošnih pogojev

Splošni pogoji poslovanja so javno objavljeni na spletni strani https://kljun-pohistvo.si/

Podjetje ima pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko spletne strani https://kljun-pohistvo.si/. Vsakokratne spremembe ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave. Če je sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe ali dopolnitve stopijo v veljavo ter uporabo v krajšem času.

Naročnik potrjuje, da je prebral, razumel in v celoti sprejel predložene pogoje.

Podjetje si pridržuje pravico, da se v primeru kršenja splošnih pogojev poslovanja posluži vseh pravnih sredstev in pravic.

8. Reševanje sporov

Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in naročnikom pristojno sodišče v Ljubljani.